Burzum

26. května 2006 v 0:02
Historie Burzum se stejně jako u historie Bathory,točí okolo jedné osoby.Syn severu,obdařen krásou a vysokym charisma,díky kterému si mohl na ženy ukozaovat!O ženy mu však nešlo,miloval nejen literaturu,ale i agresivní hudbu!Obdivoval Venom a Bathory(kdo v té době ne?)
Toužil tvořit vlastní hudbu a hledal právě v bathory a Venom inspiraci,toužil mít svou vlastní hudbu.Varg Kvisling Larsson Vikernes začal tvrdě cvičit a kořeny burzum pomalu začínají pod ledem do tvrdé zmrzlé země se zapouštět.Však před kořeny bylo semínko.To se v každém případě nesmí zavrhovat ani vyčítat,že to k Burzum nepatří,ba naopak,v historii Burzum velice důležitá ikona!Tento počátek Varg pojmenoval URUK-HAI.Už mi věříte,že rád četl?Tolkien patří mezi jeho oblíbence.Vark ale měl problémy se spoluhráči,nemohl k sobě nikoho sehnat a tak v zaškolování u mistra ďábla sedí sám.
Nehostinná pevnina taje a zas zamrzá a právě z ní,začíná růst malý stromek jménem Burzum.Píše se rok 1991 a Burzum vydáva první fošna(demo),nesložitě pojmenováná Burzum,která je však pouze instrumentálního rázu.Pak o rok později vydává podobné demo.V tom samém roce,vychází první oficiální album,které vyšlo u Deathlike Silence productions.Toto album rozdělil na dvě části,na Hate a Winter.V této době z nedaleka přikolísal další ďáblův učenec Samoth.Toho známe z činnosti v Gorgoroth a hlavně v Emperor,kde hraje dodnes.Další postavou Erik Olivier Lancelot.Časem přichází další pozitivum pro Burzum,vydavatelství Misanthropic records si smečku zatracenců vezme pod své pařáty a Burzum vydávají album,plné agrese a nenávisti,ale i melodie a pochmurné melancholie s názvem Aske.Divíte se té pocmurnosti a melancholii?V norské kruté přírodě je spousta nepoznaných koutů temnot!
Však po spoustě událostí,kdy Varg se spolčol s Mayhem a Euronymousem,s kterým se stali nejlepší přátelé,skončil Varg za mřížemi,proč snad ani nemusim zmiňovat!Snad pro ty,co neví.Euronymous po neschodách Varga vyhodil z Mayhem,což pro něj bylo gesto jeho podřadnosti a zbytečnosti.To není vše,zas je tu postavav Euronymous!satčil dokonce Vargovi přebrat přítelkyni ze Švédska!To už Varg nevydržel a Euronymouse ubodal.Dostal něco kolem 25ti let,takže tento hudební potencionál je svym sbůsobem bohužel omezen.Burzum tim ale nezaniká,Varg má ještě spoustu nevydaných alb a písní doma!To je výzva pro vydavatelství a ta se předhánějí.Vznikají i alba,o kterých se neví vůbec jak vznikla,např.Filosofem.toto album nese tíhu krásného chladného black metalu.Album vychýzí v roce 1996 u MR.Nejsem hudební krytyk ani recenzista,takže nebudu tu rozebírat jednotlivá alba.To je z mého pohledu vše,nevim jak každý máte k Burzum vzath,ale jedno je jisté!Burzum je jeden z jistých kořenů norského black metalu.
Diskografie:
Demo I. 1991
Demo II. 1992
Demo III. 1993
Burzum 1992
Aske (ep) 1993
Det Som Engang Var 1993
Hvis Lyset Tar Oss 1994
Burzum/Aske 1995
Dunkelheit (vhs) 1996
Filosofem 1996
Dauđi Baldrs 1997
1992-1997 1998
Hliđskjálf 1999
Anthology 2002
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 pavla fujcikova pavla fujcikova | E-mail | 19. března 2007 v 12:44 | Reagovat

jsou uppppe nejlepsi miju miju kiju iju miju miju miju jeeeeeeeeee!!!!!

2 pavla fujcikova pavla fujcikova | E-mail | 19. března 2007 v 12:45 | Reagovat

ksooooooooooouuuuu uuupppppeeeeeeeeee neejlepsi!!miju miju miju miju miju miju miju miju jeeeeeeeeeeeeee

3 zlo zlo | E-mail | 19. dubna 2007 v 15:05 | Reagovat

jsou dobří mám od nich všechny CD.

4 Thegorath Thegorath | 20. května 2007 v 15:56 | Reagovat

Burzum.. co dodat.. Velmi kvalitni hudba a i dej s tim spojeny..

5 Thegorath Thegorath | 20. května 2007 v 15:56 | Reagovat

Filosofem je NEJLEPŠÍ ALBUM KURVAAAAAAAAAAA... SATAAAN!! ]:->

6 Zklamana Nosferatu Zklamana Nosferatu | Web | 27. července 2007 v 21:33 | Reagovat

Ano,jsou divoci a jejich hudba je prokleta,i ja jsem podlehla,ale copak neni zadny jejich fanousek mentalne nenaruseny?Jak se divam na prispevky hore,rekla bych,ze jste nekde v kotli vyhrkali mozek vasnivym hazenim hlavou...

7 radim radim | 2. srpna 2007 v 18:12 | Reagovat

hudbu maji možna dobrou ale sou to zasrani fašouni

8 Flashwolf Flashwolf | 19. srpna 2007 v 20:33 | Reagovat

Burzum ani jejich hudba nemá absulutně nic společnýho s fašismem.Když to nechápeš tak se do toho NESER!!!

9 Impulsivo Impulsivo | 6. září 2007 v 21:47 | Reagovat

Myslím,že k Burzum není co dodat.Kvalitní severský underground BM.Živoucí legenda(i když za mřížemi).

10 johnynka johnynka | 11. listopadu 2007 v 13:27 | Reagovat

nevite kdy pusti varga?

11 Mayhem Mayhem | 15. listopadu 2007 v 15:26 | Reagovat

Tak za prví,ten kokot co psal že nemaj nic společnýho s fašismem je debil!!! Jo a k tomu tvýmu článku---moc toho o kapele Burzum nevíš protože jsi tam psal docela sračky.. Podívej se na youtube na nějaký dokumenty,pokud umíš anglicky a potom tady oblbuj ty vymaštěný mozky který si přečetli tenhle článek a říkaj si že je VArg týpek. To sice je,ale zjistite si o tom něco!!! A mohl sis nechat ty svoje sračky s kořenama,ledem a semenem!!!!

12 johnynka johnynka | 24. listopadu 2007 v 21:00 | Reagovat

mayhem:kdyz ses tak chytrej tak me rekni kdy ho pustej!

13 Kocyjen Kocyjen | 9. prosince 2007 v 18:40 | Reagovat

Doufejme, ze uz ho nepusti nikdy...Podobne fasisticke "kapely" jsou ostudou metalu!

14 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 10. prosince 2007 v 14:17 | Reagovat

No...Burzum a fašismus, nikoliv. Mezi nacionálním socialismem a fašismem jsou určité rozdíly. A jestli ještě někdo napíše, že hudba je fašistická, dostane na tlamu, jelikož mám přeložené 100% textů a neobsahují tuto ideologii. A jestliže ještě někdo řekne Burzum byli, tak taky. Je snad jasné, že Samoth nebo Ten dement Euronymous byli jen hostující členové. Varg dělal svou hudbu zásadně sám.

15 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 10. prosince 2007 v 14:18 | Reagovat

Mj, NS Blackmetalové skupiny jsou až na vyjímky klenoty, toť vše...

16 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 10. prosince 2007 v 14:24 | Reagovat

A za třetí...Burzum je klenot....jen mě mrzí, že poslední dobou se až příliš rozmohlo "fanouškovství" k tomuto projektu. A někteří fandové jsou vskutku stádo. Nejraději bych byl, kdyby Varg nebyl tak známý.... a jestli ještě někdo řekne, že Burzum je ostuda, tka ho asi zabodnu oštěpem.:)

17 Thegorath Thegorath | E-mail | 26. ledna 2008 v 22:13 | Reagovat

Sic monotónní, ale pořád působivé. ]:-> fuckingevildarkness.. proč je tak málo zkažených lidí jako já?!.. xD

18 Burzum666 Burzum666 | 27. ledna 2008 v 12:02 | Reagovat

bURZUM JE  NEJLEPŠÍ BLACK METALOVA SKUPINA VARG SVOU HUDBI TVOŘIL A DĚLAL CO ŽADNA BM METALOVA SKUPINA NEDOAKAZALA BURZUM JE NEJTEMNĚJŠÁ A NEJMAZIVĚJŠÍ BLACK METAL AVE SATAN

19 Arson Arson | 27. ledna 2008 v 16:41 | Reagovat

čet někdo z vás Vargsmál?????

http://whitejustice.com/e-library/archiv/cze_Vargsmal.pdf

20 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 5. února 2008 v 13:17 | Reagovat

Samozřejmě, že četl...a Království Slunce taktéž není špatné...na překlad více prací jsem neměl čas. Navíc zde lze sehnat Vargsmal v jazyce českém.

http://www.sweb.cz/vargsmal/

Příjemné počtení...

Prosím, nepoužívejte v souvislosti s Vargem a Burzum Hail Satan a podobné...Satanismus nemá s hudbou Burzum pranic společného:)

21 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 23. února 2008 v 23:55 | Reagovat

Přesně tak. Varg by nebyl potěšen, některými přízpěvky. On sám Black metal nesnáší. Mimochodem Varg dostal nějakou podmínku a mněli by ho pustit v červnu tohoto roku. Rozhodl se, že bude v Burzum pokračovat, ale nebude spěchat, chystá se žít v Bergenských lesích jako poustevník. Vargasmal je má oblíbená kniha. Obsahuje spoustu zajímavých myšlenek a hromadu fakt. Až na minimum názorů s Vargem souhlasím. Ke kauze Euronymous: Euronymous byl magor a dlužil Vargovi slušnej balík peněz. Pokusil se Varga zabít, Varg se vlastně bránil a v afektu ho takhle zřídil.

  Filosofem si Varg nahrával naprosto sám. Nevím kde vzniklo, ale všechny nástroje zastoupil Varg.

  Mimochodem, lepší být fašista, než ortodoxní křesťan. Varg je jeden z mála hudebníků, který jen nekecal a nezpíval, ale opravdu činil. Za svojí lásku, Norsko.

  Nechť výtězí pohanská hrdost a síla. Čest Vargovi!

22 berserkr berserkr | 5. března 2008 v 9:24 | Reagovat

B.M.I.K

23 Dani Dani | 10. března 2008 v 13:13 | Reagovat

Burzum Nejlepší Kapela VARG je tip Ale jen škoda že sedí

24 Death Death | 14. března 2008 v 10:10 | Reagovat

Burzuuuuuum!!!!!!!!!!!!!! Nejsou vubec ostudou metalu !!! Jen chtej cisto

25 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 17. března 2008 v 15:14 | Reagovat

Mohu jen tiše souhlasit s Amshirem Darrakhem Prvním...

26 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 17. března 2008 v 18:25 | Reagovat

Staletý Nimrod: Jsem potěšen tvým souhlasem. JSem rád, že existují rozvážní a rozumní lidé. Filosofem bylo nahrano v Bergenu...Varg zastoupil vsechny nastroje a sam dokonce nahraval......Uz nebude produkovat metal, ale bude se snažit přijít s něčím novým...Jelikož nemá cenu tvořit hudbu, kterou plno mladych lidí tvoří lépe než já....Nemá cenu tvořit další Black Sabbath, nebo Iron Maiden (Vargova slova)....Myslim, že pokud Varg vypusti další počin, ať už v podobě knihy nebo hudebniho nosiče....Máme se na co těšit...:-)

27 pan kamarad pan kamarad | 23. března 2008 v 11:37 | Reagovat

burzum je podle me umelecke dilo ... neni to jen naka hudba a naky zpev .. ale je to kouzlo ... je to neco co uz nikdo nedokaze ... to co varg vitvoril by melo dostat nobelovku za nejtemnejsi hudebni dilo ... pri poslechu me poprve mrazilo v zadech ale zaposlouchal sem se a burzum se mi zacalo libit ...

28 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 23. března 2008 v 23:35 | Reagovat

Zaslechl jsem cosi o nějakém projektu ovlivněn folklorem a lidovou hudbou. Vzhledem k tomu, že pan Vikernes revanšoval ve svých posledních pracích Slovany,mohli bychom se těšit na nějakou kombinaci Vargova talentu a ruské lidové hudby, kterou mj, velmi rád poslouchá. Ovšem patrně si myslím, že ten člověk za 1) bude tvořit pod jiným jménem, aby si ho nikdo nespojoval s událostmi kolem Burzum (takže se patrně ani nedozvíme, jestli anonymně něco tvoří) nebo za 2) s hudební tvorbou nadobro sekne... osobně, nevím jak bych se cítil já, kdyby mě po půl životě ve vězení pustili na svobodu...možná že bych už ani ven nešel. Ale to jsou spekulace. Každopádně zatím se tu mějte Ashmire, pane kamaráde a ostatní. Budu se těšit na další zajímavé diskuze na toto téma.

29 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 24. března 2008 v 18:08 | Reagovat

Staletý Nimrod: Celkem souhlasím:-)

pam kamarad: Ja si nemyslím, že hudba Burzum by mněla dostat nobelovku za nejtemnější dílo. Ale Určitě souhlasím, že ačkoliv Burzum je hudba jednoduchá, nese v sobě naprosto jedinečného ducha. Varg není dobrým hráčem, ale vlastní obrovskou dávku muzikálnosti. A to je důležitější, než když člověk hraje na svůj nástroj jako stroj. Samozřejmně to není naškodu, ale cit pro skladbu a muzikálnost, je přednější...:-)

30 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 26. března 2008 v 12:25 | Reagovat

Přesně, neni podstatné, jak hrajeme, ale o čem a jak.

31 pan kamarad pan kamarad | 29. března 2008 v 17:41 | Reagovat

bylo to mysleno samozrejme s nadsazkou ... a hlavne ironicky ... jinak picka dunkelhait mi prisla krasna ... predvapilo me ze varg nespiva svym specifickym "nadhernym revemů ale spise jako by se snazil udelat s toho temnou baladu .. podle me je to opravdu sqele dilo ... abych se priznal burzum posloucham jen na youtube ... miluju nirvanu a burzum je pro me neco jako odreagovani ... doufam ze vargovi hudební pociny budou stejne zajimave jako burzum samotne ... taky se mejte staletý nimrode a amshire ... jo a vlastne si myslim ze varg i kdyz nebyl zrvona jimmy hendrix dokazal hrat na kytaru basu a bici a to je uctyhodny vykon ... ja hraji jen na baskytaru a hrat na 3 nastroje bych asi nedokazal takze varg ma muj obdiv

32 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 29. března 2008 v 20:03 | Reagovat

Obdiv má asi od nás všech...

33 dani filth dani filth | 30. března 2008 v 17:08 | Reagovat

kdyby Varg nešel do vězení tak by se s búrzum propracoval až na vrcholek blackmetalových hvězd vůbec!!! i tak je ale burzum nezapomenutelná legenda

34 pan kamarad pan kamarad | 30. března 2008 v 19:53 | Reagovat

kdyby varg nesel do vezeni zabil by spoustu lidi .. a myslim ze on nechtel byt slavny ... spis si myslim ze chtel ocistit metal od lidi kteri chteli udelat z metalu komercni zalezitost

35 pan kamarad pan kamarad | 1. dubna 2008 v 19:50 | Reagovat

oprava omlouvam se ... nechtel zabijet lidi ... zabil cloveka protoze se dozvedel ze ho chce zabit ... omlouvam se

36 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 1. dubna 2008 v 20:23 | Reagovat

pan kamarad: Varg Zabila Euronyma, jelikoz ho Euronymous napadl..A zbabele ho podvedl..Varg se jen Branil..Puvodne ho zabit nechtel..Jel si jen pro penize a vyrikat si s nim par veci......Euronymous prebral Vargovi Holku a dluzil mu pekny prachy...Navic ho chtel zabit, pac mu to rekla kartarka..Co byste delali, kdyby na vas nekdo vytah nuz? Branili se jako Varg..:-)

37 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 1. dubna 2008 v 20:25 | Reagovat

Sory za chyby....

38 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 4. dubna 2008 v 9:08 | Reagovat

Oni se hlavně taktéž navzájem ponižovali. Hm..kdysi nejlepší přátelé. Euronymous například Vargovi vytýkal, že neumí pořádně hrát (zvláštní..když bylo připravováno De Mysteriis, první řadovka Mayhem, měl Vikernes na svém kontě již všechna Black metalová alba, z nichž většina byla vydána až za jeho pobytu ve vězení), přičemž mi připadně, že Euronymous nebyl mezi hudební špičkou. A jeden z vrcholů byl taky ten, že Varg byl vyhozen z Mayhem, skupiny, jež tolik obdivoval

39 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 5. dubna 2008 v 9:07 | Reagovat

Největší problem, byl prý ten, jak ho vyhodili.....Několik alb vyšlo na Vargovi náklady, Euronymous ho vyhodil a navíc mu nechtěl vrátit ty peníze...+ Ta jeho přítelkyně.To byl prostě konec...Kdyby Euronymous nebyl magor a podrazák, určitě by to skončilo jinak.

40 pan kamarad pan kamarad | 5. dubna 2008 v 21:22 | Reagovat

presne tohle jsem slysel od meho kamarada ktery burzum miluje ... ale nechtelo se mi tomu vjerit ... dekuju za vysvetleni ;) mejte se hezky nashle

41 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 8. dubna 2008 v 15:52 | Reagovat

Ahoj:-)

42 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 10. dubna 2008 v 11:18 | Reagovat

I ty se měj hezky

43 Bůh Bůh | E-mail | 23. dubna 2008 v 19:10 | Reagovat

No ty vole to jsou názory.To by jeden blil.Tak aby bylo jasno. 1.Burzum absolutně nej muzika 2.Vikernes je čurák.Je uplně jedno jestli ho nekdo nasral,nebo mu dlužil prachy,nebo mu přebral starou.Kdyby všichni zabíjeli k vůli takovým píčovinam tak by všichni chodili se sapíkama po městě a čekali až to do našije nasraný číšník.Vikernes se ve vězení vzdal black metalu a otevřeně se přihlásil ke slovanskému nacionalismu.Takže OK fašoun to neni,ale neonacista jo.Má být propuštěn letos v květnu.A vzhledem k tomu že Burzum = prachy tak se dá očekávat money comback pod stejným názvem.

44 pan kamarad pan kamarad | 24. dubna 2008 v 17:11 | Reagovat

Nj a kdyby byl svet plny lidi jako ty tak by bylo vic mrtvych nez kdyby kazdy chodil se zbrani v ruce a strilel do kazdyho ... Kdyby te nekdo chtel zabit tak by sis urcite rekl jo tak me teda zabij prece se nebudu branit abych t neco neudelal ... ze ??

45 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 5. května 2008 v 15:28 | Reagovat

Zdaleka nemohu souhlasit s tím, že bychom všichni na této stránce souhlasili s vraždou Euronyma. Šlo zde o to, abychom ujasnili, proč vraždu spáchal, ne o to jeho činy omlouvat. Vikernes není čurák, tohle může říci jen člověk, který ho skutečně zná. Dle mého názoru je to kvalitní hudebník a literát, lidskou stránku nemohu posoudit. Za třetí, Varg se ani v nejmenším nikdy nehlásil k slovanskému nacionalismu, protože je sám germán, on pouze opravil některé své názory vůči slovanstvu. Za čtvrté, myslím si, že Vikernes již rozhodně nemá zájem rýžovat peníze. Několik let ve vězení udělá s člověkem víc, než lze předpokládat, navíc není již mladým nevycválaným extremistou, ale teoreticky by měl být již vyzrálým člověkem středního věku.

46 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 11. května 2008 v 12:38 | Reagovat

Staletý nimrod: Plně s tebou souhlasím.

Bůh: Než něco budež psát, pořádně prostuduj všechny dostupné materiály. Alespoň mně, tvým psaním neohromíš, nebo nepoučíš. Z tvého psaní soudím, že o kauze Vikernes nevíš téměř nic. PS: Vikernes zabil v sebeobraně...

47 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 15. května 2008 v 8:08 | Reagovat

Takhle, podle Vargových slov šlo o sebeobranu. Bohužel nikdy neseženeme Euronymovu výpověd a ze Snorri nic neví. Navíc i celý scénář sebeobraně napovídá... Ať už tomu bylo jakkoliv, musím ještě upozornit, že Vikernes (při vší úctě k jeho hudbě) občas působil dojmem jako notorický lhář:) (chci tu hlavně upozonit na jeho několikrát změněné části ve výpovědi - těžko říci, zda lhal, a nebo pouze tahal všechny za nos). Osobně si však myslím, že by Vikernes nepodával žádné lživé informace ve Vargsmalu, ke kterému přistupoval velmi seriosně a vážně. Tudíž nevím, proč by většinu názorů a hist. podkladů spojoval s nějakou svou lživou výpovědí. Nevím, ale já jako spisovatel bych nikdy nic takového neudělal...

48 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 18. května 2008 v 11:46 | Reagovat

Naskytá se nám další možnost. Varg mohl výpovědi měnit následkem určitého šoku. I když na pohled vypadal v té době chladně, byl to mladý člověk...Uvnitř se s ním mohlo v tu chvíli dít cokoliv....

49 petr petr | 23. května 2008 v 21:46 | Reagovat

souhlasim se staletym nimrodem,burum uz posloucham nekolik let.je to ta nejlepsi hudba,co znam.precetl jsem si vargsmal,ma tam dost zajimave myslenky.

50 Simona Simona | 27. května 2008 v 9:52 | Reagovat

Nejlepší je Det som engang war a to hlavně song Key to the gate .. a pak Daudi baldrs, té se můžu uposlouchat!! Nádhera!!

51 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 5. června 2008 v 13:48 | Reagovat

Mimo jiné, dostalo se k vám Anthology? Na té výběrové desce jsem narazil na dvě zajímavé skladby, starý bootlegový song Et Hvitt Lys Over Skogen (doufám, že jsem to napsal dobře)a Havamál, velmi zajímavá skladba, jenž je hudebně naprosto totožná s Han Som Reiste (album Det Som EnGang Var, akorát má přes dvanáct minut a někdo do ní recituje text v norštině. Nevíte o tom něco víc?

52 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 8. června 2008 v 13:58 | Reagovat

K té skladbě Havamal: Ta deska Anthology vznikla snad kolem roku 2002? Je dost pravděpodobné, že se jedná o výplod nějakých fanoušků. Dost tomu napovídá i kvalita záznamu. Určitě se nejedná o Vargovo počin.

53 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 12. června 2008 v 12:57 | Reagovat

Osobně si myslím, že je Anthology je originál komplet Vargovo, není to nová deska, je to pouze výběr (Dá se říci Best Of) ale je už hodně dlouho, co jsem to slyšel, přeposlechnu znovu a pak ověřím:)

54 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 13. června 2008 v 13:34 | Reagovat

Já mám pocit, že Varg se ve vězení věnoval pouze ambientním skladbám. Ale nevím. Museli bychom se zeptat přímo jeho:-) Ověř a napiš sem názor.

55 VargVikernes VargVikernes | E-mail | 6. července 2008 v 20:05 | Reagovat

Burzum je proste najlepsia black metalova kapela...bola moja prva aku som kedy pocul a navzdy zostane pre mna jednotkou BM...ma uplne magicku hudbu a neskutocne uzasne vokaly proste burzum 4evaa...!!-!-

56 pan kamarad pan kamarad | 10. července 2008 v 9:35 | Reagovat

zdravim po dlouhe dobe :)) ... ale rad bych se zeptat jestli je pravda ze varga pusti az za 6 roku :(

57 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 14. července 2008 v 12:45 | Reagovat

pan kamarad: ahoj podivej se na www.burzum.org   Mozna tam najdes odpoved..ja sem tam jeste moc necital, ale pisou tam naky veci o Vargove propusteni a ted dodaly i nove fotky:-) Uz ma dokonce i farmu kde bude zit po propusteni:-)

58 Staletý Nimrod Staletý Nimrod | 16. července 2008 v 20:42 | Reagovat

Takže další poznámka ka Anthology: Je to skutečně Best Offka...jedná se o čistě Vargovy skladby, akorát vybrané z oficiálních alb a "svázané" do jedné zajímavé kompilace. I když mi toto cd příliš nesedí, alba Burzum se zkrátka musí poslouchat celá:)

59 Amshir Darrakh I. Amshir Darrakh I. | 20. července 2008 v 18:26 | Reagovat

Ano, to souhlasím.....Řadovky sou nejlepší....

60 Cenobite Cenobite | 17. srpna 2008 v 17:20 | Reagovat

Někdy mne až zaráží, jak barbarsky používáte češtinu. Struktury některých vět, které jsem zde objevil, jsou naprosto nesrozumitelné. Vy, kterých se to týká, styďte se!

61 Fila Fila | E-mail | 17. října 2008 v 19:40 | Reagovat

Mezi námi, satana ani fašouny bych s tematikou Burzum vůbec nespojoval

62 ONI?:D ONI?:D | 7. listopadu 2008 v 23:18 | Reagovat

"JSOU"? pokud vim tak burzum je jednoclena, ehm "skupina"xD

63 ONI?:D II ONI?:D II | 7. listopadu 2008 v 23:20 | Reagovat

mslim komentar 1,2,3 apod

PS: hlavne ze pulka holek burzum "posloucha" jenom proto, aby byly stylovy, nebo ze se jim libi Varg :-\

64 opet: oni?:D opet: oni?:D | 7. listopadu 2008 v 23:22 | Reagovat

Oprava: momentalne jednoclena, mslim ze tam kdysi byl jeste nekdo xD uz koncim:D

65 FuneralProcession aneb ONI?:) FuneralProcession aneb ONI?:) | 7. listopadu 2008 v 23:37 | Reagovat

Mslim ze i kdyby (rikam kdyby, takze rikam ze nni:D) byl varg fašoun, tak by to vetsine posluchacum bylo celkem jedno, ono zalezi hlavne na hudbe. zajimavy ze vetsina lidi, co maji keci typu vikernes=fasoun ma nick, kterej ma vetsinou neco spolecnyho s mayhem. Nekteri lidi si jnom moc berou ten incident vikernes-euro.

-od Burzum je nejlepsi The crying orc, ale to je vec nazoru:)

sbohem...

66 FuneralProcession FuneralProcession | 7. listopadu 2008 v 23:40 | Reagovat

nemuzu si dat pokoj ale k smrti nesnasim hlasky typu hail satan a BMIK (black metal is krieg ci tak nejak). Tohle sedi hlavne od vsech pozeru, co si prijdou drsni, kdykoliv reknou nakou jakoze vetu, ve ktere se vyskytuje slovo satan apod

67 FuneralProcession FuneralProcession | 7. listopadu 2008 v 23:43 | Reagovat

ke komentari cislo 33: mslim ze spoustu "radoby" fanousku si ziskal prave tim, ze sel sedet.

68 EPZ EPZ | 22. listopadu 2008 v 21:57 | Reagovat

http://www.burzum.org/eng/gallery05.php

cheche to sou fotééškyyy jestli ten člověk neni nácek tak pak je to průkopník a reformátor stylu emo :D

69 Siriand Siriand | 8. prosince 2008 v 23:44 | Reagovat

Varg toto myšlení vyznával, ale ty fotky jsou z roku 1997, a když se podíváš na fotky novější, tak poznáš, že tohle období je pryč. Aspoň navenek. A jak myslíte že na nej pohlíží jeho rodina?(žena, děti-jednoletý syn a patnáctiletá dcera).

70 Monica Monica | E-mail | 28. prosince 2008 v 14:27 | Reagovat

Tak to teda fakt nevím, jak na něj pohlížejí, já sama nevím, jak bych pohlížela na svého otce, kdyby Varg byl mým otcem..

71 DarkShadow DarkShadow | 30. ledna 2011 v 22:55 | Reagovat

Burzum je moje srdcovka, stejně jako Bathory. A osobnost Varga Vikernese mě zajímá stejně jako osobnost Quorthona, ale taky Euronyma. Kromě Burzum si poslechnu i Mayhem, Darktrhone, Emperor, Dissection, atd. nebo NSBM kapely.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama